Το όφελος είναι ο τρόπος με τον οποίο βοηθά τον πελάτη.
Η παρουσίαση των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος στους πελάτες δεν σημαίνει ότι θα καταλάβουν γιατί είναι χρήσιμα αυτά τα χαρακτηριστικά.
Θα πρέπει να εξηγηθούν τα άμεσα οφέλη.
Για παράδειγμα, η προώθηση κλήσεων και η αναμονή κλήσης είναι χαρακτηριστικά.
Το όφελος που προσφέρουν είναι ότι ο καταναλωτής δεν χάνει καμιά τηλεφωνική κλήση.
Τελικά, τα οφέλη πωλούν τα προϊόντα, όχι τα χαρακτηριστικά.
101 πράγματα που έμαθα στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων
Michael W. Preis & Matthew Frederick